2014. július 22.

Miniatür konyha 2.

A konyha építése folytatódott! Kivülre kipróbáltam a homokszemcsés adalékot! Sokkal könnyebb vele dolgozni, mint a struktúrpasztával. (Ha tudtam volna, hogy ilyen lesz, a mennyezetet is ezzel csináltam volna.)


A bútor balsafából készült.



Tulajdonképpen fehér, de ez a képeken nem látszik.




A fiókokat nem lehet kihúzni, de a felsőt még nem ragasztottam oda, mert lesz még szerepe. :) 
(A fogantyúk is hiányoznak még.)




A pultnál elakadtam, még nem találtam meg az idális színt.


A korábbi szekrénykét kékre festettem, és nagyon meg vagyok elégedve vele. :)






Következő dilemma a csempe. Talán a 2. tetszik legjobban. Ti melyiket választanátok?


Melli

8 megjegyzés:

  1. Hello Melli! The start of this kitchen in a roombox looks wonderful.
    Are these tiles for the floor, or on the wall? Regarding the color of the tiles: if the main color stays white and the cabinet stays blue I think I'll prefer tile number 1 :). Maybe the numbers 2 and 3 are a bit too dark? Number 4 is also wonderful, but of course, you can choose whatever you will like ;)!
    Hugs, Ilona

    VálaszTörlés
  2. Привет Мели!
    Очень интересный проект! Мне уже нравится ваша кухня! Если бы плитку выбирала бы себе, то я выбрала №1. Я согласна с Илоной. Хотя, выбор за вами! :) :) :)
    Обнимаю
    Татьяна

    VálaszTörlés
  3. Great work! I'm curious to see more.

    VálaszTörlés
  4. Beautiful work! I prefer the first tile for a lighter look. xo Jennifer

    VálaszTörlés
  5. Your kitchen roombox looks wonderful. I am looking forward to seeing more. I also like the 1st tile.
    Hugs Maria

    VálaszTörlés
  6. Superb! the tiles are all nice, but honestly I would choose the first one, the blue one, to recall the colors of the furniture

    VálaszTörlés
  7. The kitchen s looking great. I love the blue cupboard.

    VálaszTörlés
  8. Remekül alakul a konyha! A szekrény színe tényleg nagyon jó lett! (Az én ízlésemnek kicsit sok a falon a rózsa és a mintás csempe egyszerre ) Biztos vagyok benne, hogy a végén az összkép tökéletes lesz! Nekem leginkább az 1. számú csempe tetszik, talán, mert kevesebb rajta a minta és a kék szín harmonizál a szekrény színével. mosogató ötlete a kis dobozkával is szuper! Nagyon várom a végkifejletet!!! puszi

    VálaszTörlés