2017. július 1.

Promenade

Újabb olyan alkotást hoztam, aminek ihletője egy interneten látott kép, amit ezúttal viszont a magam ízlésére formáltam. 

Az eredeti alkotó neve: Adela
Forrás: Adela

A kertes kép egy régi naptárból való, a naptárt sajnos már kidobtam, így fogalmam sincs, mi van a fotón. (Ha valaki felismeri ezt a kertet, legyen szíves, írja meg, hol van és mi a neve!) Viszont valamiért Muszorgszkij: Egy kiállítás képei című zeneműve jutott róla eszembe, így a Promenade címet kapta.

És ezúttal csináltam fázisfotókat is:











 A padot a férjem vette ajándékba; hát nem tökéletes?!



Eredetileg valami hasonló növényt képzeltem el 2 cserépben, jobbról és balról, de nem tetszett az eredmény. Terveztem újrafesteni, aztán úgy adódott, hogy már nem volt rá időm. (Erről a következő posztban majd bővebben írok nemsokára.) Így gyorsabb megoldást kellett kitalálnom, végül műnövényekkel oldottam meg nagyjából olyan fél óra alatt a kettőt, és igazán elégedett vagyok az eredménnyel. Sokkal jobban illik egy ilyen kerítés elé a végeredmény. 






Szép hétvégét mindenkinek!
Melli

3 megjegyzés:

  1. Beautiful, Melli! I love all the stonework - the colors and shading are so authentic! The potted plants turned out very lovely too. The bench now has a wonderful home to be in!

    VálaszTörlés
  2. Really lovely and very clever idea!

    VálaszTörlés
  3. This scene looks beautiful, Melli, this picture was a good start for the base. The potted plants turned out wonderful and fit perfectly at the sides of the bench, which is a perfect choice too (such lovely gift from your husband ;O).
    Hugs, Ilona

    VálaszTörlés